Boyfriend tag

| On
maaliskuuta 20, 2016
(Pahoittelen huonoa laatua, tää otettiin aika pimeällä ja kännykällä)
 
 Näitä on näkynyt niin monella ja vihdoin minullakin on blogi JA poikaystävä, joten pakko liittyä mukaan iloiseen boyfriend tag -joukkoon. Napsin kysymyksiä eri boyfriend tageista ja vieläpä yhdistelin englannin- ja suomenkielisten versioiden kysymyksiä ja muistaakseni heitin jonnekin vielä pari omaakin kohtaa, joten tässä olkoot super boyfriend tag, jossa on jopa kaksi erilaista tyylisuuntaa yhdessä.
   Kysymykset ja vastaukset ovat alun perin englanniksi, koska me Daven kanssa puhutaan keskenään englantia, enkä halunnut poistaa näitä "aitoja" vastauksia kokonaan, ettei se alkuperäinen ajatus katoaisi jonnekin mun käännösten takia. Suomennan kaiken kuitenkin viereen, jotta kaikki varmasti ymmärtävät :)

Ideana on siis, että kyselin Davelta seuraavat kysymykset ja tässä ovat hänen vastauksensa. Mun välikommentit ovat kursiivilla siinä alla.

 
Where did we meet? / Missä me tavattiin?
We met in Harbin BBQ by the river / Me tavattiin Harbinissa, kun grillattiin joen vierellä.
 
Vietin siis viikon Harbinissa, Pohjois-Kiinassa, heinäkuussa kun mun host perhe lähti Japaniin lomalle. Yövyin host isän siskolla (?) ja Dave isänsä kanssa tulivat mukaan grillaamaan, koska tunsivat mun Harbinin majoittaja-perheen ja Dave oli ainut lähipiiriläinen, joka osasi englantia.

What was the very first thing you ever said to me? / Mikä oli ihan ensimmäinen asia, jonka sanoit mulle?
“Hey, I can speak English” / "Hei, mä osaan englantia".

 
Nauran vieläkin tälle muistolle. Olin ollut viikon kykenemättä käytännössä puhumaan mitään kellekään ja sitten mun eteen saapuu ihminen, joka ilmoittaa osaavansa englantia. Kiljahdin oikeasti riemusta ja pariin kertaan tuli kysyttyä "oh my god, really?", koska olin vaan niin helpottunut siitä, ettei tarvinnut enää olla hiljaa. Siitähän meidän yhteinen taival alkoikin.

What was your first impression of me? / Mikä oli sun ensivaikutelma musta?
She’s hot / Hän on kuuma (apua miten tän voi suomentaa!?!? :D)


Which one said “I love you” first? / Kumpi sanoi "mä rakastan sua" ensimmäiseksi?
Can’t remember, I think it’s me / En muista, taisi olla minä.

 
Dave se oli ja itseasiassa juuri mieleeni pompahti, että hän sanoi sen jopa suomeksi :D Ei se tietenkään ollut ensimmäinen kunnon rakkaudentunnustus, koska se oli tekstiviestin välityksellä ja kesken sen, kun hän googlaili (tai siis baidutti..) suomalaisia fraaseja muutenkin. Häpeäkseni joudun sanomaan, etten edes muista ensimmäistä kasvokkain vaihdettua tunnustusta hups... Sentään en ole ainoa.

If I’m watching TV what am I watching? / Jos katson TV:tä, mitä katson sieltä?
Movie channel / elokuvakanavaa.

 
Kiinassa en katsonut TV:tä, eikä Dave ole päässyt näkemään minua suomalaisessa elinympäristössä, joten ei onneksi tiedä kuinka paljon roskaa oikeasti katselen TV:stä :D Hah, mainittakoon vaikka Geordie Shore, salkkarit, Kardashianit ja kaikki muu mahdollinen ohjelmisto, joka on verrattavissa pään seinään hakkaamiseen.

What’s the one food I don’t like? / Mikä on yksi ruoka, josta en tykkää?
Tofu.

 
Hyi, hyi, hyi. No mun inhokkiruoista saisi kirjoitettua romaanin, mutta onneksi Dave ei päättänyt ryhtyä kirjailijaksi. Tofu on varmaan ykkösinhokki, joten nappiin meni.
 
When we eat out what do I drink? / Kun me mennään ulos syömään, mitä mä juon?
Coke or bubble tea / Kokista tai bubble teetä.
 
Mies hyvä, tilaan 9/10 kerroista vettä! Kokistakin juonut varmaan kerran meidän aikana :D Mutta ainakin bubble tea on täydellinen vastaus. Miksei sitä saa Suomesta melkein mistään? :(
 
Where would I travel to if I could choose any place? / Minne matkustaisin, jos saisin valita minkä tahansa paikan?
Bora bora.
 
Kyllä <3 Miksei sinne voi olla halpoja lentoja?
 
 
 
What size shoe do I wear? / Minkä kokoinen jalka mulla on?
37.
 
No me ollaan parikin kertaa oltu kenkäostoksilla, joten olisin pettynyt, jos Dave ei tietäisi tätä :D

If I was collecting anything what would it be? / Jos keräilisin jotain, mitä se olisi?
Shoes / Kenkiä.

 
Kenkiä, vaatteita... Tuleehan niitä jo keräiltyä jonkin verran.
 
What would I eat everyday if I could? / Mitä ruokaa söisin joka päivä, jos voisin?
Sushi.
 
Nam! Hyvä puoli aasialaisessa poikaystävässä on se, että häntä ei koskaan tarvitse raahata parkuen sushiravintolaan :D
 
What is my favorite music? / Mitä on mun lempimusiikki?
Major Lazer – Lean On.
 
Mun Major Lazer into on tarttunut Daveenkin ja autossa harvasen kerta soi varsinkin Lean on.
 
What is my eye color? / Minkä väriset silmät mulla on?
Yellow, green, grey, blue / Keltaiset, vihreät, harmaat, siniset.
 
MIKSI KELTAINEN OLI ENSIMMÄINEN, JOKA TULI MIELEEN??? Haluaisin tietää :DDD Mutta joo, mun silmien väri aiheuttaa hämmennystä Kiinassa ja Daven vanhemmat väittelivät siitä, onko mulla siniset vai vihreät silmät. Ilmeisesti keltaiset selviten.

If I won 1 million $ what would I do first? / Jos voittaisin miljoonan, mitä tekisin ensimmäiseksi?
Go travel / Lähtisit matkalle.
 
Aamen.
 
What is my dream? / Mikä on mun unelma?
Travel the world / Matkustaa ympäri maailmaa.
 
100% oikein.
 
What is my favorite color? / Mikä on mun lempiväri?
Light Blue / Vaaleansininen.
 


What is my one thing I’m especially good at? / Missä yhdessä asiassa olen erityisen hyvä?
Sleeping.

 
No kiitos vastauksestasi et sitten voinut käyttää tätä tilaisuutta kehuaksesi tyttöystävääsi jossain..? :D
 
What is my favorite movie? / Mikä on mun lempielokuva?
Shutter Island / Suljettu Saari.
 
Tän vastauksen annoin jo silloin Harbinissa ja jäi ilmeisesti mieleen (, vaikka ollaan me varmaan asiasta puhuttu myöhemminkin). Oon elokuvien tosirakastaja ja listalta löytyy myös Slummien miljonääri, Black Swan ja Kunniattomat Paskiaiset. Kaikki on nähty miljoona kertaa.

If you baked a birthday cake for me what would it be like? / Jos leipoisit mulle synttärikakun, millainen se olisi?
A polar bear shape.

 
Tää oli sitten lupaus! Meidän jääkarhu-vitsit juontaa juurensa siihen kun Dave kysyi multa ihan tosissaan, onko Suomessa jääkarhuja ja pettyi vastaukseen. Hitsit kun en käyttänyt tilaisuutta hyväkseni ja vedättänyt poikaa ihan täysillä hah.

I spend many hours doing what? / Minkä parissa vietän monta tuntia?
Netflix.


Syyllinen.
 
What is the weirdest food I like? / Mikä on oudoin ruoka, josta tykkään?
Salmiakki.
 
Dave on maistanut Halvan salmiakkia ja Turkinpippuria ja kommentiksi sain myöhemmin "I'd rather eat shit than salmiakki". Hän on aivan järkyttynyt siitä, että oikeasti tykkään salmiakista ja että meillä on vaikka mitä, kuten purkkaa, salmiakinmakuisena.
 
Name three things I always carry with me / Nimeä kolme asiaa, joita kannan aina mukanani
Phone, hair band and bag / Känny, ponnari ja laukku.

What makes me angry? What about happy? / Mikä tekee mut vihaiseksi? Entä iloiseksi?
When we argue, when you see cute dogs / Kun me riidellään, kun näet söpöjä koiria.


Ihana toi koira-vastaus. Tykätään molemmat kyllä koirista paljon ja lähetellään aina kuvia karvapalloista. Daven perheellä on pomeranian-rotuinen Lele, joka on kuin nalle (, vaikka onkin jo kolmetoistavuotias ja se kyllä näkyy...)

What kind of a girlfriend am I? / Millainen tyttöystävä olen?
Independent and lovely most of the time sweet, sometimes very stubborn / Itsenäinen ja hurmaava (?? :D) yleensä kultainen, joskus todella itsepäinen.

 
Awws. Itsepäisyys tytöillä (ehkä pojillakin) on muuten Kiinassa kai tosi outoa. Tai että on todella vahvat mielipiteet ja pitää oman mielensä jopa omia vanhempiakin vastaan. Myös itsenäisyys ei ole mikään perusolettamus ja Dave on musta huolissaan helposti, esimerkiksi kun olin kaksi yötä yksin Hong Kongissa ja nyt Kiinan matkaa koskien. Tytöt ovat yleensä Kiinassa aika avuttomia (tai ainakin piloille lellityn ikäryhmän tytöt).
 
 
 
Ja tässä vielä osio, jossa molemmat vastataan kysymyksiin "Kumpi jotain" -tyylillä:
 
Which one likes sleeping the best? / Kumpi tykkää nukkumisesta enemmän?
D: Vera
V: Vera

Which one is hungry more often? / Kummalla on nälkä useammin?
Vera
Vera

Which one is better with technology? / Kumpi on parempi teknologian kanssa?
Dave
Dave

Which one decides what we are going to eat? / Kumpi päättää mitä syödään?
Dave (lisää, että kysyy kuitenkin aina ennen päätöksen tekoa)
Dave


Which one is more social? / Kumpi on sosiaalisempi?
Vera
Dave

Which one likes sports more? / Kumpi tykkää urheilusta enemmän?
Dave
Vera

Which one watches more movies/TV? / Kumpi katsoo enemmän leffoja/TV:tä?
Vera
Vera

Which one is more clean?
Vera (kuulemma vain vähän)
Vera

Which one is more mature? / Kumpi on kypsempi?
Dave (vastaus oli: "ofc me" :D)
Dave

Which one texts/calls more often? / Kumpi tekstaa/soittaa useammin?
Vera
Vera
 
4 kommenttia on "Boyfriend tag"
  1. Tässähän melkeen jo pääsee Daveen tutustumaan! 😍 Yours sincerely, ms. Poop

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti kohta tutustutte kunnolla ;)

      Poista
  2. Oii vahanko suloinen postaus! Vois jossain vaiheessa yrittaa saada suostuteltua ton oman poitsunkin tammoseen.. ;--) Ja heii, bubble teaa saa AINAKIN Helsingin (jotenkin mulla on sellainen muistikuva, etta asuisit Stadissa) asematunnelista, about vastapaata sita piena Cybershoppia mut silti aika piilossa :p En tosin tieda et onko se enaa siella, mutta talleen taysin tuntemattomana espoolaisena lupaan vieda sut sinne kunhan paasen viela takas Suomeen!

    katiannausa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa suostutella mukaan, mulla ainakin suostui ihmeen helposti :D Ja bubble teasta, siis mun mielestä kun just menin siitä steissiltä vähän aikaa sitten, ni sitä paikkaa ei enää ollu siinä :( Mutta jos löytyy jostain joku paikka niin mennään vaan ;)

      Poista

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9